Whoa, Nelly!  Lookie what arrived for me!

Ok, stop looking at it – MAMA OPEN THE DAMN BAG OR I SHALL BE FORCED TO OPEN IT MYSELF

Goodies!  Goodies!  Goodies!

The kind folks at Cesar dog foods sent over a care package chock full ‘o goodness for me to sample.  Dog food, dog treats, and yeah some silly t-shirt for the humans.  GIMME THAT!

Yeah, yeah t-shirt, yada yada yada.  These smell awfully darned good…

Anything with the word Treats on it is fine in my book.  These are really cute, a sweet mixture of shapes and flavors.  Semi-soft for those times when crunchy just won’t do.

Not just one bag was inside but two – making me believe that a dog was responsible for sending out this package.  A human might put in one little bag of treats, but a fellow dog KNOWS that ONE IS NEVER ENOUGH.

But this is what I’ve set my sights – uh, paws – on.  I could smell these through the box.  And I generally don’t care for cans of dog food – mama makes my dinner in the crockpot each night (when she’s not breaking them, that is) – but this is INTOXICATING.

All different flavors – this one is filet mignon – yeah JUST OPEN THE DAMN THING MAMA!

Hm.  I don’t think that even when I was a puppy I was a particularly small dog.  Maybe compared to now.  But it’s a cute t-shirt.  Kinda looks Westie-ish to me (woo-hoo fellow terriers!).

I have to say that mama wasn’t expecting this – I generally turn up my substantial nose at store-bought dog food.  I suppose I’m a bit of a foodie (i.e. snob) about what I eat – a boy does get spoiled when he has a home-cooked meal every night after all.  But I went NUTSO for these and while one may be a satisfying meal for a little dog, 5 might be more like it for a mighty Dale of my impressive stature.

And a side benefit?  Guess who cleaned out the containers for easy recycling?  Thanks Behemoth!

This Cesar dog food gets a mighty 8 paws up (4 canine, 4 feline).  Every single flavor was gobbled.  I took the majority while my feline friend did the back-up work.  HAIL CESAR!

The kind folks at Cesar sent us two of these lovely bags-of-goodness and I’d love to share one with one of my blog readers!  The kit had a whole bunch ‘o Cesar wet foods, two – count ’em, two! – bags of semi-soft treats, and a purple Small Dog, Big Love t-shirt.  Mama also wants to pass along the hot pink Small Dog, Big Love t-shirt as well, I’m not a small dog.  So rather than make this difficult, how about two folks who leave a comment on this blog including the words “ET TU, BRUTE?”, add something amusing of their own, and provide their email address get one?  Before next Wednesday (August 10)?

Thanks again, Cesar!  DEE-LISH!

Love,

Bogart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share

6 thoughts on “Hail Cesar!”

  1. I only have cats but we all know they would snap this up in a heartbeat. And the shirt would fit the 18-pounder. I think it’s cool you’re getting freebies, et tu, Brute?

  2. We are generously passing on on the tempting offer, but wondering whether Behemot started barking after polishing off those tinsy foodsy cans??? 🙂

    Luv,
    Bel (COOL!!! :))

  3. OMG BOGIE!! I’m a little girl, & I simply go “nuts” trying to get a taste of something new, I love to try moist type food and treats…. I think the little shirt would fit me too!! I would be the belle of the park on my morning walkie with Mom & Dad.. That Cesar on the packages is a real cutie too…. but not as handsome as you are though!!
    ET TU Brute!!

    Much Love “Sugar”
    midge_ra@yahoo.com

  4. omg you are such a celebrity!!! You are now getting goodie bags like they do at awards shows!!!!!!!!!!!!! That is Tres’ Chic! A ladybug stopped by my house last night,inside about 11:00 pm. I thought of you two, and knew your Guardian Angel wanted me to send a note sayng HI, Hope You are all happy and well, and I can see you are! Much Love to you across the miles. Katy, Gia, Taz, and Kitty

Leave a Reply